Fanny Rosell

tro det eller ej

 Hej på er!!
 
Vaknade upp tröttade än någonsin idag men pånågot sätt har humöret varit på topp och skolan gått bra. Trodde verkligen inte att jag skulle stanna hela dagen i skolan men jodå allt funkade fin fint!
Och tro det eller ej så åkte jag med mina vänner till gymmet efter skolan, tycker att jag är värd en applåd. Vi gymmade i nästan 2 timmar och det kändes faktikst jätte bra även fast det var jobbigt mycket människor på gymmet idag, väldigt många ifrån skolan var där också vilket kanske inte var jätte mys men jag överlevde!
Imorgon börjar jag halv 9 nere vid isen, vi ska åka skridskor med alla musikklasser + en annan vanlig klass som blev lite utmobbad. nej men vi ska åka skridskor mellan halv 9 till 11 och sne har vi vanliga lektioner mellan 12 till 2. Vet inte om jag kan åka dock då jag inte provat mina skrdskor på flera år och jag är ganska säker på att dom är för små tyvärr. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!