Fanny Rosell

Seriously dead


Gott nytt år vänner!!! Hade det grymt igår med alla goingar men såhär dagen efter är man inte pigg direkt. Jag & Emma däckade i Johannas rum vid 4 och vaknade av Victor som inte kunde hålla käften vid 10 imorse haha, jag halv sov fram till 11 innan vi åt frukost. 
Sedan dess har vi inte gjort något vettigt alls, just nu spelar vi Wii eftersom alla är för trötta för något annat. 
Jag drar nog hem om någon timme, duschar & fixar mig lite innan jag drar iväg igen.  Uppdaterar mera om det sen, puss!!

Postat av Linn

killen du kysser ser ut som Oscar Enestad ifrån The Fooo

Svar: HAHAHAHHAHA
Fanny

Datum: 2014-01-02 | Tid: 23:18:34



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!