Fanny Rosell

kaos torsdag

 
Vet inte riktigt hur jag ska besksriva denna dagen, snoozade tills halv 7 imorse vilket inte var bra så jag hade väl ingen bra smink, hår eller kläd dag idag och skolan ska jag inte dra upp. Jag är väl inte direkt dröm eleven i skolan och jag förstår hur irriterande jag borde vara som elev men jag är så himla rädd för så mycket även om det kanske bara handlar om ett samtal med läraren själv i ett rum, jag är så rädd för att säga något fel även om jag vet att läraren inte bryr sig. Usch, att vara så blyg för en lärare man känt i 3 år. 
 
Jag och Ellen köpte godis på lunchen vilket fick mig på lite bättre humör iallafall men sista lektionen var inte rolig alls, jag har lite problem med mina lärare som jag inte kommer ta upp här men ja det har med detta att jag är så blyg att göra. 
 
Har fått gjort mycket hemma idag iallafall, skivit på en tyska uppgift, en NO uppgift, kollat ett avsnitt av The Carrie Diaries & gjort en ny youtube video som kommer upp under nästa vecka. 
Imorgon blir det en mys dag i skolan då jag och några till tjejer i klassen har planerat lite fredagsmys under dagen så imorgon kan nog bli bättre än idag, ska även till special tandläkaren så missar ungefär 1 och en halv timme under dagen. 
 
Nu ska jag gå ner och fixa lite mat, har inte ätit sedan vid 4 så jag dör snart av hunger!!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!