Fanny Rosell

It's too cooooold

 
Sweater Weather
 
usch vad kallt det var ute idag, storm och snön som fryger omkring. Nä vinter är inte min grej precis..
Har haft en jätte mysig dag iallafall och jag fick även veta hos tandläkaren att jag kommer få ta bort tandställningen om några månader, ni skulle sett min lycka!!
 
Förövrigt så har Sweater Weather gått non stop i mina hörlurar idag, lyssnade lite på den i november men idag när det kom i listan blev jag totalt kär, så himla grym!!!
 
Har varit hemma i någon halv timme nu men ska fixa mig lite innan jag och massa kompisar ska till en Kina Resturang i centrum och sen gå på bandy match, så himla myspys!!
Är väl hemma runt halv 10 någon gång ikväll så får se om jag orkar uppdatera då, annars hör vi tomorrow!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!