Fanny Rosell

Hello world

 
Vaknade till regnet som öste ner imorse tillsammans med mitt hemska alarm, ja nu börjar skolan och allvaret igen. Kan inte säga att vi fick någon mjukstart direkt, en av dom första lektionerna fick vi en grymt stor uppgift av våra musik lärare. Vi ska skriva en hel låt själva, alltså inget får vara kopierat utan vi måste göra både text och melodi själva, inte nog med det ska den vara minst 2 minuter. Jag och Malin blev smått sura på läraren och drog ifrån lektionen, bra start! 
 
Drog och hämtade mina skor som hade kommit på posten efter skolan (bilder kommer sen) vilket fick mig på 100 gånger bättre humör iallafall, älskar dom redan för helt ärligt så har jag inte tagit av dom sedan jag kom hem vid halv 3 haha.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!