Fanny Rosell

Fredag

 
Hej på er!! Hade årets första hemkunskaps lektion imorse, kan inte säga att jag är speciellt bra när det kommer till matlagning men idag gick det helt okej. Har inga roliga lektioner på fredagar vilket gör att jag verklige inte vill gå upp, saken var inte bättre imorse då jag ahde huvudvärk för att Malin råkade slå mig i huvudet med en gitarr ganska hårt igår. Fråga inte hur det gick till men det var absolut INTE med mening, ni borde ju tro att hon är värsta misshandlaren eftersom det alltid är hon som råkar skada mig haha. 
 
Har varit hemma ett tag nu iallafall, ska baka kladdkaka nu och kolla på The Carrie Diaries när den är klar.
 
 

Postat av Anonym

berätta lite om vilka det är som du umgås med mest i skolan! och hur de är som personer osv! även bilder kanske?

Datum: 2014-01-11 | Tid: 16:44:27



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!