Fanny Rosell

Ett tag sedan sist


Hej på er!!
Ett tag sedan sist nu haha, läget just nu är att jag inte kommer ha tillgång till internet förutom mobilen fram tills den 16 så uppdateringen kommer verkligen inte vara bra fram tills dess. 

Annars rullar livet på, har shoppat lite, kollat på massa filmer och försökt att vara positivt ställd till skolan vilket ännu inte har gått speciellt bra, har även blivit förkyld vilket är hemskt då min hals dödar mig & min röst försvinner ibland. 

Kände för en liten update såhär, några små inlägg kommer säkert upp men eftersom jag inte kan fota med min kamera så kommer bilderna vara svin dåliga tyvärr, hoppas att ni förlåter mig! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!