Fanny Rosell

Världens bästa vänner

 
Hade verkligen världens bästa dag med tjejerna igår, finns verkligen inte ord för hur mycket dom betyder för mig och hur kul det var att äntligen få träffa dom!!
Vi kollade i affärer, åt på china resturang, fikade på EH och hängde på ikea.
 
Moas kompisar Filip och Oliver kom också en stund, riktigt goa om jag får säga det själv.
Appen ville dock inte samarbeta med mig så jag kunde inte blogga på hela dagen tyvärr, provade flera gånger men nej :(
 
Vi har tagit jätte mycket bilder och filmer så jag ska redigera dom nu så kommer dom senare ikväll, blev helt emotional när vi skulle säga hejdå och sen när jag kom till min faster igen kom tårarna haha. 
 
vet ju inte när jag får träffa dom nästa gång men förhoppningsvis blir det snart!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!