Fanny Rosell

somnade

Ni förstår verkligen inte hur trött jag var imorse, hade värsta slapp kläderna till skolan och tog vinterjackan för att det var så kallt haha.
 
Hade skola tills 3 idag och sen utveckligs samtal på det så jag kom inte hem förrän vid kvart över 4, åt lite då och sen somnade jag i soffan och vaknade för någon halv timme sedan. Har tänk att jag ska blogga hela dagen men min mobil har slut på 3G och då funkar tyvärr inte appen vilket är synd!!
 
Dock uppdaterar jag twitter väldigt mycket under dagarna och i princip hela min dag står där så om ni vill vara lite extra creepykan ni alltid följa mig, FannyRosell heter jag där BTW.

Resten av kvällen så ska jag kolla på idol med Mamma och Syrran och även försöka äta lite på det kio godis jag köpte igår, men det var värt!! ett kilo för 29 kronor var så sjukt billigt, kalla mig tjock idk.
Hoppas ni får en bra kväll!!

Postat av Tilda

Herregud vad fin du är!!
Älskar verkligen din blogg, läser den varje dag :)

Datum: 2013-10-04 | Tid: 18:40:31



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!