Fanny Rosell

sämst uppdatering

Några dagar gammal

Har verkligen haft fullt upp med en massa plugg och annat sedan i söndags så har inte haft tid över till bloggen, ber verkligen om ursäkt!!
Hade en grym kväll med Ellen och Malin i lördags, jag var ju sjuk så vi tog en mys kväll och kollade på massa disney filmer och åt massa gott. Sen i söndags så var jag helt död när jag kom hem så jag sov några timmar, duschade, pluggade och sen sov jag igen.
 
 I måndags skulle jag färsöka ta mig till skolan envis som jag är men när vi skulle gå på lunch sa min mentor till mig att gå hem då jag höll på att somna och mina ögon rann så det blev bara halv dag,
 
Igår så var vi på besök på UMO där dom informerade om en massa och sen hade jag bara 2 lektioner som var svenska och slöjd så jag tog mig igenom dom timmarna men lite nässpray och panodil.
Idag hade vi vanlig dag och jag mår faktikt mycket bättre idag, åkte till Konfan direkt efter skolan med Malin och var där till halv 6. Skulle engetligen gått på musikal lektion 6 men jag har NO prov imorgon så jag ville plugga istället. Så det är väl det jag har gjort sedan jag kom hem, pluggat, lyssnat på Ed Sheeran och varit allmänt slapp. Är ju trots allt inte helt frisk ännu!!
 
Ska gå ner och ta mig en kopp varm choklad och prata lite med mamma innan jag ska återgå till pluggandet
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!