Fanny Rosell

Onsdag

Bild brist, men ska fota någon dag

Jag var i skolan idag, degade runt hela dagen eftersom vi inte har några jobbiga lektioner på onsdagar.
Drog och åt med Malin direkt efter skolan och sen åka vi på möte i församlingshemmet, vi ska vara faddrar i år så vi planerade lite om det i någon timme innan jag behövde åka vidare till min musikal lektion. 
Musikalen gick jätte bra och vi fick en bra start på terminen, dock blir upplägget lite anorlunda i år men det blir nog jätte bra. 
 
Kom hem vid 10 över 8, sprang till TVn och kollade på idol. Har några favoriter redan nu!!
Nu är jag dock jätte trött efter en lång men rolig dag, ska ta på mig pyjamas, göra mig redo för natten och krypa ner i sängen och kolla på någon film.
 
Vi hörs imorgon, puss!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!