Fanny Rosell

Liseberg

 
Bild ifrån Torsdags
Jag är verkligen inte bra på att uppdatera...
Har inte gjort något speciellt under dessa dagar egentligen, har varit på möte om gymnasium, Shoppat & varit med mina vänner typ & igår firade jag 6 månader med Daniel men annars har dagarna bara rullat på. Men jag sak verkligen försöka uppdatera nu under min PRAO vecka!!
 
Okej Today!! Ska åka in till Liseberg med Johanna idag så med andra ord jag ska dö om hon tvingar upp mig i någon läskig grej, men vi ska åka farfarsbilarna vilket får mig glad i allafall. Vi ska ta en buss så vi är där vid 12 och vi åker nog hem runt halv 4/4 för hon skulle vara hemma redan vid halv 5 men det blir nog alldeles lagom. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!