Fanny Rosell

Imorgon är det fredag

Macroner som jag baka till dom på min praktik

Imorgon är det äntligen fredag och jag ska plugga... nej men det måste göras så jag får ta några timmar efter praon innan Idol och The Fooo ska vara med på TV. 
 
Tänkte även fråga er om lite önskeinlägg? typ vill ni ha frågestund, favoriter ur min garderob, tips? ja kommentera gärna för jag börjar få lite blogg torka.
 
Började kolla på Easy A innan men tog paus nu då jag tog bor mitt smink och borstade tänderna. 
Ska krypa ner i sängen nu och kolla klart på filmen innan jag ska sova (ska twittra lite också)
 
Puss!!

Postat av Minna

Kan du inte lägga ut typ kläd tips och sånt?

Datum: 2013-10-04 | Tid: 13:39:16
Postat av linn

favorit höst/vinter skor?

Datum: 2013-10-04 | Tid: 18:17:58



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!