Fanny Rosell

I would bring you flowers to your door

 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag, hade vanlig skol dag fram tills halv 10 då jag åkte till special tandläkaren för att spänna tandställningen, dom bytte till den näst sista bågen så har ganska ont i underkäken för tillfället. Kom tillbaka till skolan vid 11 när vi hade lunch rast och träffade mina vänner igen, hade klasstid efter det och då fick jag träffa våran nya mentor. Hon verkar helt okej så det kan bli kul att ha henne tills sommaren.
 
Hade ensemble sista lektionen där vi håller på med alla låtar till musikalen Hairspray eftersom vi ska sätta upp den någon gång i december, jag och William ska sjunga big, blonde and beautifu vilket mer kommer bli ett skämt än seriöst.. Stakars dom som måste mima och dansa till det haha!
 
Skulle åkt på ett öppet hus idag men annat kom emellan så jag stannade hemma och kollade på PLL istället, ganska skönt att vi bara har imorgon också och sen är det lov!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!