Fanny Rosell

Glader

 
Jag och Pappa var inne i stan vid halv 11 tiden, gick och kollade lite och köpte en Victoria Secret body mist & ett ljus till min syster, den body misten jag ville ha var slut i Frölunda. Efter en stund stannade vi och åt glass eller ah pappa åt glass och jag frozen yoghurt.
Eftersom den VS jag ville ha var slut på Grand i Frölunda åkte vi till Nordstan också men tyvärr var den slut där med, vi skulle gå och kolla på skinnjackan jag ville ha så pappa inte hade sett den. Det slutade emd att han köpte den till mig som tidig födelsedags present från han och mamma, blev jätte glad verkligen!!
 
Vi var hemma igen redan vid 1 och då kollade jag på PLL en stund innan mamma kom hem, visade henne lite bilder på jag ville att mitt rum ska se ut och tio minuter senare hade vi flyttat ut halva mitt rum i hallen, har flyttat sängen och min byrå. Trivs mycket bättre med det såhär, det känns så mycket större!
Annars har kvällen bara rullat på, gråtit av lycka för att jag får träffa The Fooo om en vecka och bara varit allmänt glad.
 
Är trött nu efter en ganska lång dag så ska snart krypa ner i sängen och twittra lite innan jag somnar, puss!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!