Fanny Rosell

Feber & huvudvärk

Ifrån förra veckan

Igår när jag kom hem efter skolan så var jag så så trött så jag somnade några timmar, när mamma sedan väckte mig mådde jag verkligen inte bra & frös som en is bit men behövde plugga till tyska provet så det var bara att bita ihop. Efter att ha föröskt plugga i 2 timmar men inte lärt mig något gav jag upp och pratade med mamma om allt möjligt men ville bara sova igen, drack massa vatten och åt men inget hjälpte. Det visade sig att jag hade feber haha så det blev varken något tyska prov eller konfa för mig idag. 
 
Har försökt plugga hela dagen även fast jag fortfarande har ganksa hög feber och huvudvärk men har sovit lite då och då också. Får se om det blir någon skola för mig imorgon eller inte, ska göra amerikanska pannkakor med mamma nu och kolla på en film. 
 
Hoppas att ni mår bättre än jag, puss!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!