Fanny Rosell

Torsdag


ATM bild
Dagen började med oförberett prov i orkester, jag har missat 3 av fyra lektioner så fattade inte ett piss men som tur var går inte det på betyget utan det var ett ganska onödigt prov gör mig fick prata & kopiera varandra? Haha kallar inte ens det prov men men. Var med på idrotten för en gångs skull idag, nej men jag ska försöka vara med nu framöver och får hoppas på det bästa. Dagen gick ganska snabbt & jag slutade strax innan 2 med musik som sista lektionen, pappa hade köpt pasta sallad till mig när jag kom hem så det var bara att börja äta. 
Resten av kvällen har jag pluggat, kollat på youtube videor & haft det mys med min syster. Kom precis ut ifrån duschen nu och ska blåsa håret? Gör aldrig det annars men känner för det haha.
Ska lägga fram kläder inför imorgon också så sparar jag in ca 20 minuter på morgonen (plus poäng till mig)
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!