Fanny Rosell

så mycket att göra, men så lite tid

 
Har så himla mycket att hinna med denna helgen, fyllde år igår och firade det med Vendela, Elin och Emma. Hade det verkligen jätte mysigt, vi åt på jensens och var på liseberg. Sen vid halv 10 drog jag och Vendela till Nattcupen men det var dött där så vi åkte hem istället.
 
Idag vaknade vi vid halv 10, åt frukost, fixade oss och åkte sen in till stan för att dansa. Ni som inte är foooers kommer inte fatta vilka jag skriver om nu men ni kan ju googla eller något? haha
Det var iaf Wilnur och Ciego som hade detta och det var somsagt Dancehall, Street och Zumba, Det var verkligen jätte roligt!! Tror dom kommer lägga ut lite filmer och bilder på FaceBook och Instagram så ni kan ju kolla där!
 
Kom hem vid tjugo över fem och nu har jag duschat och fixat mig lite igen, Daniel kommer hit om en liten stund och vi ska väl inte göra något speciellt. Vi kollar nog på en film eller liknande, mys kväll helt enkelt. 
 
Ska försöka fixa ett inlägg med mina presenter imorgon!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!