Fanny Rosell

Onsdag

 
 
 
Dagen började riktigt stressigt så jag försov mig + glömde min skåpsnyckel hemma, bra Fanny bra!

Vi har övat mycket till musikalen idag och skrivit på en stor inlämning i NO, känns som att det ända jag gör i skolan är ha musik och NO. Mamma hämtade mig två när jag slutade så åkte vi direkt till stan, fixade lite julklappar, saker till musikalen och fick även köpt en ny pyjamas (bild ovan). Vi var på öppet hus i typ 20 minuter innan vi gick, känner inte så mycket för den skolan. Den är säkert jätte bra men ingen skola som passar mig. 
 
Vi var hemma igen vid halv sju och då fixade jag nudlar och satte på en film, behövde verkligen det efter denna dagen. Hoppas att imorgon inte blir lika stressig och jobbig, usch jag behöver helg nu!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!