Fanny Rosell

you make me happy when skies are gray

Kärlek på flaska

Har varit en ganska go dag i skolan även fast den började med massa jobbiga saker, tänker dock inte dra upp det på bloggen men nu är det löst iallafall. Hade idrott sista lektionen vilket är extremt segt då idrotts lektionerna för mig är bara att kolla på alla andra. När jag kom hem så såg jag att mamma hade köpt loka till mig och blev genast på glatt humör igen. Det är seriöst kärlek på flaska!! ska ta något att äta om en liten stund innan jag åker till musikalen. Ska träffa Anna & Kajsa en stund innan + att vi börjar en halvtimme tidigare idag så jag vet inte exakt när jag ska träffa dom. Annars rullar livet på som vanligt och jag är allmänt happy :)
Puss!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!