Fanny Rosell

Vem är Fanny?

ja vem är Fanny egentligen?
Jag föddes 22 november 1998 lite utanför Göteborg, jag var ett väldigt konstigt barn när jag var mindre men så länge som jag kan minnas har jag alltid älskat att stå på scen. Om jag fick sjunga, dansa eller spela teater spelade ingen roll bara jag fick vara stjärnan. Har provat på det mesta, allt från konståkning till fotografering men det var just musik och show jag fastande för. En annan sakn jag verkligen älskar är att vlogga, och nej inte på svenska, utan på engelska. Jag har alltid gillat engelska bättre än svenska, har iprincip bättre betyg i engelska än i svenska i skolan. På min fritid dansar jag, går i musikal, kollar youtube, twittar och ja gör vad alla andra tonåringar gör. 
 
Som sagt detta är väl bara ännu en blogg? men jag hoppas verkligen att ni ska gilla den.
// Fanny




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!