Fanny Rosell

Summer maybe?

Gammal bild
Discot igår gick jätte bra och så som vi uppfattade det så hade alla roligt och så. Jag hade musik som uppgift så vi körde limbo och dans stopp också. Hade roligt med dom flesta i klassen och även med småbarnen. 
Efter discot hämtade mamma mig och Anna så åkte vi vägen om McDee's så jag fick mat. Sen pratade vi resten av kvällen om lite allt möjligt.  Imorse vakande vi vid 9 tiden och har precis ätit frukost, ska fixa oss nu och sen ska vi ner och kolla på crusingen sen åker vi vem till henne och så sover jag där inatt. 
 
Kommer inte uppdatera speciellt mycket under denna helgen då jag ska göra saker hela tiden.
Kram :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!