Fanny Rosell

Smile, you are beautiful!

Det bästa som finns, skittles & sanpellegrino

Gick jätte bra påmusikal repet idag, skrev en scen som jag har helt ensam på ca 5 minuter och den blev förvånadsvärt jätte bra och är nöjd med den. Innan lektionen så träffade jag ju Anna & kajsa, men även Dennis och Wille också. Wille fyller 15 idag så Kajsa & Anna hade köpt 2 stora "lådor" eller vad man säger pomesfrites till han så det var lite roligt. Förövrigt så är jag sjukt trött efter skolan + musikalen så jag ska ta bort mitt smink och ta på mig myskläder och kolla på en film och sen sova ganska tidigt. 
 
Känner att detta inlägget blev lite halv rörigt men det får funka just nu :)
Kram på er så hörs vi imorgon! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!