Fanny Rosell

open my eyes let me see♫

Kvällens outfit med mitt kors halsband
 
Kvällen har varit jätte rolig med alla vänner och det var jätte roligt att träffa elida gänget igen. Lite tråkigt att våra "ledare" som vi hade på elida inte var där men det var roligt ändå. Det var slut vid 9 tiden så då hämtade mamma mig, kom hem för 10 minuter sedan ungefär och smsar med min älskling nu. Ska försöka sova ganska tidigt idag då jag har varit jätte trött idag i skolan och jag är extremt jobbig när jag är trött. Det kan nog mina vänner gott intyga. 
Min mamma och syster ska baka kakor nu såhär på kvällen så jag tänkte ta på mig one piece och gå ner och hjälpa dom lite. 
Puss och kram, hörs imorgon!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!