Fanny Rosell

känner du lyckan genom sorgen

Godmorgon!
vaknade upp vid kvart i 7 av mig själv och mitt alarm skulle ringa vid 7 då det var perfekt. Riktigt skönt med sovmorgon idag. Har varit extremt trött hela veckan och varit allmänt irriterade enligt några av mina vänner så jag behövde verkligen det! Bussen går inte än på en timma vilket är skönt för jag kan verkligen inte bestämma mig för vad jag ska ha på mig... Åhh panik typ!  
Direkt efter skolan idag ska jag in till göteborg och möta min faster som kommer hit idag för min konfirmation imorgon. Så vi ska nog kolla runt i lite affärer och prata om lite allt möjligt då jag inte har sett henne på mer än ett år! 
Ska gå och riva ut halva min garderob nu i hopp om att hitta något att ha på mig!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!