Fanny Rosell

Give me everything tonight

Ingen bild..

Åkte somsagt in till stan direkt efter skolan och träffade min faster, vi kollade runt i några affärer och när vi står inne i en affär så hör jag bara ett mini skrik och kollar upp. ja vem står inte där? jo Viktoria! min bästaste vänn sedan dagis som jag inte har sett på ett halv år :OO vi både blev typ helt chockade och började baddla som galningar om allt och alla. Åhh blev så glad över att träffa henne!  iallafall så hittade jag ett par nya vita jeans och en bikini men vet inte om jag ska behålla den eller lämna tillbaka den. 
Har iallafall precis duschat, rakat benen och tvättat ansiktet och ska strax gå och lägga mig inför den långa dagen imorgon! Måste gå upp vid 8 för jag ska vara i kyrkan 11 och det tar typ 20 minuter dit. Mys att jag kommer vara en död zombie typ... jaja får äta mycket socker så jag är på lite bra humör iallafall. 
 
GODNATT, SOV GOTT!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!