Fanny Rosell

bara för att jag är sämst

 
har inte gjort någonting sedan jag kom hem idag... ingenting! eller ah jo jag var suger på brownie så det bakade jag men annrs ingenting.. jag måste skaffa mig ett liv eller två!
Har ingenting att göra heller så jag bara sitter här och låter tiden gå. Ska strax duscha och kolla lite saker inför imorgon men annars ska jag inte göra något annat heller HAHA!
på lördag konfirmerar jag mig och även på söndag ska jag spendera min dag i kyrkan och hemma tror jag. som sagt komme rfortsätta vara sämst på att uppdatera men det får funka så får jag försöka uppdatera så mcyket jag kan. 
 
PÖÖWWSSS... NEJ INTE OKEJ!!!!  HEJDÅÅÅÅ
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!