Fanny Rosell

Just hold on tight and let me do my dance

Gammal bild på mig och Malin
 
Vakande vid halv 11 idag och låg kvar i sängen tills 11 sen duschade och jag år frukost ute i solen med pappa. Ska träffa malin senare idag, vi ska åka till Liseberg och bara ha det roligt innan jag åker. Jag ska köpa ett guldpass också, åker typ ingenting på liseberg men jag är där ganksa mycket under sommaren & vintern så det är värt det, jag ska åka Lisebergs banan för första gången idag också.. ja jag är ett konstigt bar som inte har åkt den. Vem vet om malin har tur så kanske jag vågar mig på lite andra saker också. Tyvärr mår jag typ illa av allt men jag får ta en åksjuk tablett och hoppas att det hjälper. 
Hoppas att det blir en bra kväll med mycket skratt och bara vara konstig med min bästavän.
PUSS!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!