Fanny Rosell

hey there pretty brown eyes

Åhh sommar känsla!!!
Har inte gjort så mycket idag skulle egentligen åkt till Liseberg med Malin men vi tar det på måndag eftermiddag istället, kanske var tur då jag har kramp i hela munnen pga tandställningen och det får mig på ganska dåligt humör eftersom jag knappt kan äta något. seriöst vill du gå ner i vikt så skaffa tandställning!! Ren bantnings diet var 6e vecka... Synd för mig då jag älskar maaat :((
Ska åka och handla med mamma om en stund så jag får göra något i mitt liv.. LOL men nej jag ville bara komma ut lite och göra något.  På tal om ingeting så beställde jag hem en klänning ifrån nelly förut också, hoppas att jag hinner få den innan jag åker på torsdag så jag kan ha den på midsommarafton!
Ska fortsätta fangirla över cody simpson nu (JK)  
Puss!!!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!