Fanny Rosell

Adios bitches!

ÄNTLIGEN SOMMARLOV!!!
Hade samling i idrottshallen imorse tillsammans med alla 7or & 8or, lärarna gjorde något till spel och massa annat helt okej ändå. Sen gick vi upp till klassrummet och lekte en lek innan vi fick betyg och sånt. Efter det drog jag och Elemina in till Kungälv & fixade kläder inför ikväll och fikade, ska på sommarstart en stund, eller ah jag ska se artisterna och sen drar jag hem till Anna och spenderar resten av kvällen där. Vet inte exakt hur kvällen kommer se ut men som vanligt kommer jag ta den som kommer.
Hoppas att ni alla får en grym start på sommarlovet och så!!

Nu ska jag fixa mig & äta lite innan jag åker och möter upp Elemina igen!
Puss!!!!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!