Fanny Rosell

Lördag

Bild från några dagar sedan
 

Har precis packat ner allt som ska med hem och pratat med pappa. Tåget är framme vid kvart över fem och då hämtar han mig på stationen och så åker vi hem. Jag vet inte hur bra internet jag kommer ha under tåg resan då det stannar på alla möjliga ställen men om jag har internet och något att skriva så uppdaterar jag där ifrån. 
Framtills klockan blir halv 4 så ska jag väll bara fixa lite i mitt rum och säga hejdå till alla, kommer ju hit igen om några dagar så då vill jag ha det fint så jag slipper städa det första när jag kommer ner. 
Ska ta mig lite AriZona och jordgubbar nu och prata lite med mamma. 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!