Fanny Rosell

Welcome December

 
Första December!!

Kan ju börja med att berätta att jag är sjukt sad över att vi inte har någon snö, för det andra så jag är ganska glad också för idag är det skyltsöndag, Julkalendern har börjat (men jag missade den) och jag får öppna min choklad kalender. 
 
Jag kom hem vid halv ett igår istället för vid nio tiden haha så jag är ganska trött men blir nog piggare efter frukost, var helt inställd på att jag skulle kolla julkalendern imorse men nej jag vaknade när den hade varit i 5 minuter och jag var helt ärligt för trött för att gå upp ur sängen. Idag är det skylt söndag vilket betyder att det är typ som en mini marknad och alla är bara allmänt glada mot varandra, jag ska gå med min syster så vi åker väl ner dit vid ett eller två tror jag. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!