Fanny Rosell

Ute på äventyr

Hej fina ni!
Har varit iväg med familjen dom senaste dagarna på små shopping rundor så la bloggen vid sidan och var med dom istället.
 
Vi kan börja med i lördags då jag och pappa tog en runda till backa där jag köpte lite små saker men inget märkvärdigt, kollade på film med mamma och Emma på kvällen och tog det lugnt.
 
Igår åkte vi till Kållered där Lager 157 ligger, fick med mig lite saker där ifrån och fick även med mig lite saker ifrån kicks och vila. Vi åt lunch på Ikea vilket var trevligt om man tänker bort alla skrikande barn.
 Idag vaknade vi tidigt och åkte till Torp vid 11, vi spenderade några timmar där innan vi åkte hemåt. När vi kom hem kom jag på att jag ville ha svarta jeans imorgon så vi åkte till Stenugnsund där jag köpte ett par dr denim. 
 
Allt jag har köpt under dessa dagar tänkte jag lägga ut i ett inlägg eller en video när jul lovet är över så blir det en liten "jullovs haul" haha. 
 
Imorgon är det nyår och jag har hela dagen full bokad så det blir nog en bra dag, kommer spendera kvällen med många vänner och självklart får ni se bilder efteråt. 
 
Nu ska jag gå in och duscha innan det blir försent, kommer seriöst somna i duschen är sjukt trött!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!