Fanny Rosell

Underbar känsla

 
 
Kommer ni ihåg på min födelsedag för 3 veckor sedan när jag skrev att jag fick en biljett till The Fooos konset i Stockholm? Jo i lördags berättade dom att de skulle ha en till konsert fast i Göteborg och självklart så blev jag jätte glad och smsade mamma och berättade.
Idag släpptes dom biljetterna och jag lyckades få Foooers Circle igen vilket är helt sjukt, både jag och Vendela fick det så vi ska se killarna uppträda två gånger på en månad, känns helt overkligt!!
 
Så nu taggar jag April 2014 till tusen för att kommer få träffa massa underbara vänner, åka till Stockholm och få se dom som jag älskar mest stå på scen och köra sin grej!!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!