Fanny Rosell

Torsdag 26/12

 
Bilden beskriver i stort sätt min morgon, har haft One Direction på högsta volym och varit allmänt glad. Rekomenderar dock inte att sminka sig till little black dress om man är som mig och börjar dansa haha, kan säga att jag fick mascara över halva kinden. 
 
Idag ska jag och Vendela in till götet och kämpa i affärerna för det är ju trots allt mellandags rea!! Jag har dock otur och brukar aldrig hitta något men det är ändå roligt att åka in och kolla, får hoppas på det bästa. Vi ska byta julklappar också så det blir mysigt, jag är lite sugen på att ta en vagn till yoghurt bar eftersom jag aldrig varit där men får se. 
Vendela hämtar upp mig lite innan ett så kör hennes mamma ner oss till bussen, får se hur länge vi stannar i stan men eftersom det lär vara kaos kanske det inte blir jätte länge.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!