Fanny Rosell

Swebus


Dagen började med Lucia i skolan som faktiskt gick helt okej trots att vi fick skratt attacker, tappade text & brände oss på stearinet. Jag & Malin är väl inte bäst på detta med lucia tåg men vi klarade oss ändå. Hade engelska efter det då våran lärare dom vi skulle ha hade ledigt så vi hade 40 minuters engelska innan mamma hämtade mig. 

Och nu sitter jag äntligen på bussen mot Linköping, ska bli så himla roligt att träffa Nicole. Tror inte att det kommer bli så mycket uppdatering under Ellen då jag inte har med min dator men ska kolla om jag kanske kan fixa något på hennes dator eller om jag får tid till att skriva via appen. 

Har iallafall åkt sedan tio över två och ska vara framme tjugo över sex så jag har några till timmar att döda. Mina gamla slitna urbanears är verkligen bästa i dessa lägen!! 

Vi hörs när jag är i Linköping :) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!