Fanny Rosell

Söndags ångest

Bilder ifrån helgen - outfit, jag, buss resan, jag och Nicole & det hemska ögonblicket när jag åkte.

Mamma & pappa kom och mötte mig på centralen i Göteborg och dom hade verkligen tusen frågor att fråga om helgen och om allt gått bra, känndes så bra att krama om dom iallafall. Var hemma lite efter sex och då duschade jag, åt, kollade sista på musikhjälpen & förde över pengar till Moa. Det är väl typ så min kväll såg ut och nu ligger jag i sängen och skriver detta, har kompensation imorgon så jag börjar 9, så himla soft! 

Avslutar detta inlägget med att skriva en sak till min vän issa! 
 Du är inte misslyckad, du är underbar som du är och alla gör sina misstag ibland men det gör oss bara till människor, du är en sån fin kompis! Glöm aldrig det!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!