Fanny Rosell

Påväg hem igen


Blev ingen bloggning i Linköping, men jag hade inte tid eller någon dator :( 

Har åkt i två timmar nu & har precis lämnat Jönköping. Det var så sjukt jobbigt att åka ifrån Nicole, tårarna rann i över en timme och jag visste seriöst inte vad jag skulle göra, är lugnare nu men saknar henne sjukt mycket redan. Det som gör mest ont är att vi inte vet när vi ses igen, hatar att bo så långt bort. 

Vi var inne i stan igår och hon fixade lite julklappar & jag köpte en så himla mysig tröja, den blir perfekt nu under vintern!! Sen kollade vi på this is us igår kväll och jag säger bara HOLY MOLY, one direction är ju för underbara. 

Annars så är jag jätte glad och det har varit jätte roligt att träffa Nicole & hennes familj. Det luktar mat i bussen vilket jag stör mig på något så otroligt mycket då jag blir jätte hungrig av det, får tänka positivt jag får mat om ca 3 timmar. The Fooo är i lurarna som vanligt och jag tänker positivt även om jag är svin hungrig haha. 

Hörs senare!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!