Fanny Rosell

New In - Maybelline Bouncy Blush

 
 
Beställde hem en rouge ifrån Maybelline i torsdags och idag när jag kom hem hade den kommit. Det är en Bouncy Blush ifrån Maybelline och jag har färgen 30 Candy Coral.
När vi kollade på den på internet så trodde mamma att den var orange och tänkte att jag skulle se ut som en clown men den var jätte fin på, jag hittar nästan aldrig rouger jag gillar för jag passar verkligen inte i rosa rouge men denna var verkligen helt perfekt för mig. 
 
Tror den kostade 99 kronor om jag inte minns fel, men något runt det priset var det iallafall. Denna kommer ni nu mera se väldigt mycket på mina kinder under vintern (och sommaren när den kommer).




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!