Fanny Rosell

My 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jaaa! Jag har förändrats så mycket i mitt beteende  
Hur har ditt 2013 varit?
Det har så klart varit lite upp och ner men hey jag ångar inget!
 
Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
22 april - Fick se Justin Bieber live i globen + mina favorit killar som förband, det var magiskt verkligen!!
 
Vad är din största framgång 2013?
Sången - utan tvekan! Så jäkla mycket som har hänt och jag har blivit så mycket bättre!!
 
 
Vad spenderade du mest pengar på?
Mat haha
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag har fått så många nya vänner runt om i svergie och att jag har fått chansen att träffa så många av dom!
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Oj haha.. We can't stop - Miley Cyrus, Aldrig Nöjd . Joakim Gissberg , Undressed - Kim Cesarion, Build a girl - The Fooo & #fail - Oscar Zia.
 
Vem har du umgåts med mest?
Jag vet faktiskt inte!
  
Har du haft ett förhållande under 2013?
Yes och det håller fortfarande :)
 
Vart reste du under 2013?
Bara til Halmstad haha
 
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
En resa någonstans skulle inte sitta fel
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Först så träffade jag massa kompisar i skolan som grattade mig, och mot kvällen så träffade jag Vendela, Elin och Emma så åt vi på jensens och var på Liseberg.
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Träffat mina vänner i Stockholm ♥
 
Vem saknade du?
Viktoria!! Vi träffades max 5-6 gånger under hela året vilket är helt sjukt!
 
De bästa nya människorna du träffade?
ALLA FOOOERS!! har säkert fått över 50 nya vänner. Vissa står mig nu väldigt nära och jag får äntligen träffa många av dom i april :)
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Satsa mer på skolan, var dej själv, lita inte på idioter och tänk inte genom allt utan bara kör!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!