Fanny Rosell

Konsert imorgon

// Jag på förra årets konsert (hahaha) //
Imorgon har vi våran årliga Julkonsert vilken också blir min sista med min klass, lite ledsamt ändå men vi har ett halv år kvar iallafall. 
Malin, jag och Johanna ska fixa oss tillsammans imorgon så dom förljer med hit efter skolan och vi åker ner till Mimers där vi har konserten vid tjugo i fem tiden. 
 
Detta året går alla pengar vi samlar in till musikhjälpen, musikhjäpen är min favorit insamling och iår är den faktiskt i göteborg så jag hoppas att jag hinner åka in till stan och samla in lite någon dag. 
Är ganska trött atm så jag tänkte sätta på en film och sova efter den, vi hörs imorgon!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!