Fanny Rosell

Jullov


Dagen fick börja med en god frukost framför TVn, jag skulle vakna vid 9 för att inte sova allt för länge men som vanligt så somnade jag om tills klockan 11.
 Igår hade vi lag dag i skolan vilket bestod av att kolla på film, gå tips promenad & pyssla, jag & Ellen fick en ny vän i 7an så han hängde med oss hela dagen haha stackarn måste trott att vi var störda. Vi avslutade dagen med att fika med klassen innan vi fick våra betyg och äntligen fick åka hem, Vendela och jag åkte till hemmakväll och köpte redbull innan vi drog hem till mig. Vi gjorde inte så mycket utan tog med lugnt några timmar innan vi mötte Några kompisar och drog på bandy match. Det var väl så min kväll blev spenderad, vi hade väldigt roligt iallafall så jag är nöjd. 

Som sagt vakande jag vid 11 idag och jag har precis fixat mig eftersom jag är en seg person. Om några timmar ska jag åka till Liseberg med några kompisar och sen sover jag hos Johanna ikväll, blir mysigt!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!