Fanny Rosell

It's Christmas time

 
 
Detta hände alltså för några timmar sedan, älskar Omar haha så himla gullig. Blev som en liten julklapp för mig även om han bara skojade runt med sin kompis, för mig betyder det så mycket. 
 
Har haft en jätte mysig kväll med familjen och Daniel, vi kollade lite på uppesittarkvällen och vi gav även våra julklappar till varandra.
En sak jag tänkte på var vill ni att jag ska göra en julklapps video eller inlägg med bilder? några ville att jag skulle göra video på min födelsedag men hann inte då så tänkte att denna gången får ni bestämma. 
 
Ligger i sängen nu, pratar med Malin och Willam på kik men ska väl snart sova då jag inte vill vara dryg om några timmar (ja jag blir dryg när jag är trött)
 
Godnatt & God Jul på er!!
 

Postat av Anonym

video!!!!!

Datum: 2013-12-24 | Tid: 01:03:45



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!