Fanny Rosell

Inte så där jätte mycket

 
 
Det har väl inte hänt så himla mycket i mitt liv sedan sist? nej men jag lät bloggen komma i andra hand lite för jag behövde bara en paus ifrån alla sociala medier och vara med mina vänner. Bilderna där uppe är ifrån i lörsdags när vi åkte Göteborgs hjulet, ni skulle sett min panik jag sart och skrek haha, Vi hade det jätte mysigt och höjde nog medelåldern på det mesta då vi åkte alla barn karuseller minst 2 gånger.
 
Dom fick även mig att åka Juke Box 3 gånger vilket alla ångrade efteråt eftersom jag blir åk sjuk och klagade i en timme på att jag mådde illa och även hela bussresan hem. Johanna vann stjärnvinst på skumtomtar också men jag gillar inte det speciellt mycket så jag var sur över att hon inte vann på choklad istället..
Vi åkte hem vid tio tiden och var hemma hos Johanna vid halv 12 om jag inte minns fel, vi kollade på Elf och sen satte vi på Grinchen men jag och Malin somnade efter 5 minuter båda två. 
 Dagen efter var vi sådär lagom trötta men vi överlevde, jag kom hem vid 2 tiden men hann inte göra så mycket då. Fixade mig, åt och städade lite innan jag åkte till kyrkan med Malin, vi fick presenter av församligen och hade det allmämt mysigt.
 
och nu idag då, jo jag vaknade halv 12 idag vilket verkligen inte var planerat, bokstavligen flög upp ur sängen, duschade, åt och nu sitter jag här vid datorn och ska egentligen städa. Känns verkligen inte som att det är julafton imorgon, inte en enda snö flinga finns här och helt ärligt har jag inga julkänslor alls. Känns mer som att vi har tagot fram julgranen på våren, liksom nej jag vill ha snö kaos och hata att gå ut. 
 
Ikväll är det uppesittar kväll vilket aldrig har varit riktigt min grej så Daniel kommer hit så att jag överlever!!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!