Fanny Rosell

Börjar bli sjuk

 
Gick hem ifrån skolan idag för jag mådde så sjukt illa och jag har grov Emetofobi (överdriven rädsla för att spy) så jag blev typ yr och massa så mamma hämtade mig lite innan elva. Vi var tvugna att åka till banken dock men som tur var gick det fort, somnade någon halv timme när jag kom hem och sen väntade jag i drygt 4 timmar framför twitter bara för att biljetterna skulle släppas och det var ju helt klart värt det. 
 
Har engelska förhör på 162 glosor imorgon vilket jag fick veta idag, Bra Fanny bra! Nej men jag kan typ alla utom 7 stycken så det ska nog gå bra.  Atm mår jag bättre men det kommer och går, har kunnat äta lite granna iallafall och är inte yr, hoppas att jag kan gå till skolan imorgon för jag har saknat mina vänner under helgen!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!