Fanny Rosell

Äntligen

 
Nu är jag tillbaka efter två super stressiga dagen men herregud vad roligt det har varit, det är väl bara för mig att börja skriva allt.
 
I torsdags så hade vi special schema så vi hade musikal övning mellan nio och elva på morgonen så vi missade många lektioner, sen på NO lektionen så fick vi kolla på julkalendern för att vi var så himla stressade så läraren tyckte synd om oss. Sen var det två timmars rep igen innan vi fick mat paus och då åkte jag och Ellen till maxi och köpte sallad, sen var det bara tillbaka till skolan, äta och fixa sig innan vi hade ännu ett gen rep och sen premiär. Vi tabbade oss som vanligt men om vi inte skulle gjort det skulle det inte vara 9A för vi tabbar oss alltid!! 
Efteråt skrattade vi väldigt mycket och städade lite snabbt innan jag åkte hem i snö kaoset, tog bort allt smink och bokstavligen slängde mig i sängen och somnade direkt.
 
Fredagen var inte mycket lungare för vi skulle vara i skolan redan halv åtta och då var det bara att fixa sig igen innan första delen av skolan kom och kollade på oss, sen hade vi 5 minuters paus innan resten kom så vi hann inte vila direkt. När vi var klara med båda uppvisningarna så skulle jag till Tandläkaren och precis när jag kommer upp till skolan ifrån matsalen så går brandlarmet. Så jag tog bara min väska, sa till Malin att jag gick och åkte till tandläkaren ist för att stå och frysa på fotbolls planen och komma sent. Var som sagt som tandläkaren och spännde tandställningen och sen drog jag till frisören och fixade min utväxt, stannade nere på mammas jobb i någon timma sen och påvägen hem hämtade vi Vendela på busstationen. Vi kollade på idol eftersom The Fooo uppträdde och helt ärligt så grät jag, det är helt sjukt att för bara några månader sedan så visste inga vilka dom va och nu så så uppträdde dom i globen för fjärde gången. Och att Kevin vann? well jag såg hela finalen som ett skämt då HELA finalen var som gjord för han. Liksom vart ser ni Elins stil i vinnar låten? man visste att han skulle vinna tyvärr. 
 
 
Och om idag? jo jag vaknade vid halv elva men gick inte upp förrän vid halv tolv och åt frukost. Har inte gjort så mycket nu på dagen utan mest tagit det lungt för jag är fortfarande sjukt trött. Ikväll ska jag till Daniel iallafall och tror att jag sover där. 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!