Fanny Rosell

18/12

The Fooo som vanligt, förvånade?

Dagen började kaos som hela denna veckan har gjort, kunde inte somna igår vilket fick mig att vara vaken till 2 och sen imorse så vaknad ejag vid 4 och kunde inte somna om?! fatta hur irriterande, va as trött men bara kunde inte. Lyckades komma upp ur sängen och dra mig till skolan iallafall, tyska provet gick förvånade bra och jag känner mig nöjd med det, som sagt har vi inte direkt vanliga lektioner denna veckan och idag var det lunch konsert för månaden så vi kollade på den i ca 2 timmar innan vi åt och gick till NO "lektionen". Sista hade vi SO där vi kollar på en jätte hemsk film och andra världskriget, fy så hemsk men man lär sig så himla mycket och får en uppfattning om hur rädda dom som blev tvingade att vara där var, hur man kunde se sin bästavän sprängs i luften, nej asså den är inget roligt alls. 
 
Var jätte glad när skolan var slut eftersom idag har jag bara kunnat ligga i min säng och göra absolut ingenting, så himla skönt!!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!