Fanny Rosell

Tänker aldrig mer spela mini golf...

Untitled
Någon som håller med?
 
Hade lite sovmorgon idag och började klockan 10, mötte Ellen; Malin och William på busstationen och sen gick vi dit vi skulle samlas med klassen. Som vanligt hade lärarna planerat promenader och lekar... jag och Ellen var inte jätte taggade precis så vi gick väääldigt långsamt vart vi än skulle för att dra ut på tiden.
Dum som jag var så tog jag på mig Shorts idag också, blåste ju jätte myvket så jag frös hela dagen. Bra där Fanny bra!! 

Vi spelade även mini golf som jag alltid har hatat (vet inte varför) så jag pallade typ inte och flippade total så jag satte mig och pratade med Erik om en massa istället. Vi slutade vid tjugo i tre, då gick jag & Malin till busshålplasen som hennes buss skulle gå vid, vi pratade lite innan jag gick till Mamma och sa hej. 
Pappa hämtade mig vid mammas jobb tio över tre, då åkte vi direkt till donken eftersom jag var sjukt hungrig. 
 
Har väl inte gjort speciellt mycket sedan dess, duschat och städat lite på mitt rum.
Ska träffa Vendela imorgon efter skolan och vill ju inte att det ska se hel stökigt ut här hemma (LOL) 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!