Fanny Rosell

Skol Foto

Asså nej, jag vet inte vad jag gör på bilden. snälla ignorera mig!
 
Måste säga att fotografen vi hade iadg var den sämsta någonsin... för det första sa han inte till när han tog korten så alla pratade med varandra och det andra att han hela tiden kollade på en med världens peddo blick, usch verkligen!!
 
Annars har dagen varit bra, chillat runt på lektionerna typ och även bytt till över skåp igen (HALLELUJA) 
 
Imorgon ska vi dock lämna in våra adtorer för uppdatering till windows 8, såå allt på hela datorn kommer försvinna. Därför måste jag åka och köpa ett usb minne sen haha, vill ju inte förlora allt. 
 
Kom hem för någon halv timme sedan sådär, ska strax äta och sen förbereda lite inför klass resan och jönköping resan, åhh längtar verkligen tills jag får träffa mina underbara vänner!!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!