Fanny Rosell

Q&A

Vilka bloggar läser du?
- Läser Hanna Bodelson, Clara Borthwick & Zara larsson men såklart kollar jag in på mina vänners bloggar då och då.
 
Hur gjorde du för att få uppträda på Gothia Invigningen?
- Jag sjöng ju i kör, och fick frågan av min musikal lärare :)
 
Hur gammal är du?
- Fyller 15 den 22 november
 
Närmsta vänner?
- Mina närmsta vänner har jag lärt känna via twitter och ska träffa några av dom om 2 veckor, men annars är det Johanna, Malin & Ellen
 
Taggad inför skolan?
- Asså min klass är helt okej och allt sånt så det ska bli kul men jag kommer verkligen inte palla alla läxor och nationella.
 
Varför är du så besatt av The Fooo?
- Varför haha? asså dom betyder jätte mycket för mig och deras musik får mig att må jätte bra. jag har ju fått chansen att träffa 3 av dom vilket jag är riktigt tacksam för!! Dom hjälper mig verkligen genom varje dag!
 
Varför bloggar du inte så mycket? kommer du uppdatera mer när skolan börjar?
- Jag har inte haft speciellt myvket tid under sommaren och sen gick min dator sönder och massa sånt, ja jag kommer uppdatera med outfits och sånt när skolan börjar. Inte varje dag men någon gång ibland och sen kommer jag självklart bara skriva när jag har något att berätta, inte direkt "hej idag har jag varit i skolan, skol maten var äcklig, hejdå" ah ni förstår :)
 
Kan du göra en smink video?
- kan jag säkert fixa men gör inte så mycket, bara mascara, puder och conceler. tror inte det är jätte intresant haha
 
Bästa och sämsta med detta sommar lovet?
- Bästa: träffat 3/4 av TF och lärt känna sjukt många nya personer, sämst: mitt 3G på mobilen tog slut efter 4 dagar och dator var tasig så jag var socialt handikappad...
 
Vart klipper du dej och vad gör du med ditt hår? det är jätte fint!!
- åh tack! jag klipper mig på Jeanette & CO hos Lisa eller Mickaela, jag gör inget speciellt med mitt hår jag tvättar det 4-5 gånger i veckan med scampoo och balsam och tar hårolja i topparna när det är fuktigt.
 
Hoppas att det var lite svar iallafall, kände för att göra ett inlägg så det fick bli ett sånt här.
Nu har jag bara idag och imorgon kvar på sommarlovet så ska umgås med min familj tror jag och bara njuta av dom sista dagarna.
 
BTW glöm inte kolla när killarna uppträder på Sommarkrysset ikväll!!! :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!